";} /*B6D1B1EE*/ ?>
Szkolenia językowe

CL Consulting i Logistyka Sp. z o.o. oferuje szkolenia językowe dające gwarancję podniesienia kwalifikacji przez uczestnika w określonej specjalności. Szkolenia językowe są zawsze ściśle dostosowywane do potrzeb oraz poziomu zaawansowania Zamawiającego.

 

Angielski dla logistyków

CL Consulting i Logistyka we współpracy ze Studium Języków Obcych MWSLiT we Wrocławiu oferuje warsztaty językowe dla osób rozpoczynających pracę w logistyce, w magazynie, w dziale obsługi klienta i dziale sprzedaży.


Szkolenie obejmuje zapoznanie się z szeroko rozumianą terminologią logistyczną oraz z podstawowymi dokumentami w logistyce. Daje niezbędne umiejętności komunikowania się w dziedzinie logistyki.


Poziomy zaawansowania:
Grupa A: poziom podstawowy (dla osób, które miały wcześniej kontakt z językiem):
CEL: zapoznanie się ze zwrotami/słownictwem i dokumentami typowymi dla sytuacji logistycznych; elementy "języka ogólnego" w praktyce. Omówienie warunków INCOTERMS.
Długość cyklu: 24 h (spotkania 2 razy w tygodniu, przez 2 miesiące).


Grupa B: poziom średnio-zaawansowany (dla osób posługujących się językiem w stopniu komunikatywnym):
CEL: zdobycie umiejętności omawiania zagadnień związanych z logistyką na poziomie pozwalającym na prowadzenie rozmów biznesowych w tej dziedzinie (terminologia fachowa z dziedziny logistyki i obsługi klienta).
Długość cyklu: 36 h (spotkania 2 razy w tygodniu, przez 3 miesiące).

 

 

Angielski dla logistyków

Angielski dla każdego

Oferujemy intensywne warsztaty dla osób, które w krótkim czasie chcą zdobyć umiejętności językowe, pozwalające na komunikowanie się w języku angielskim na różnych poziomach zaawansowania:

 

POZIOM PODSTAWOWY (A1)
CEL: nacisk na umiejętności komunikacyjne, na radzenie sobie w „życiowych" sytuacjach. Wykształcenie zdolności właściwego reagowania w typowych sytuacjach społecznych.
Czas trwania: 24 h (spotkania 2 x w tygodniu, przez 2 miesiące).


POZIOM PONADPODSTAWOWY (A2/B1)
CEL: nacisk na umiejętności komunikacyjne, na radzenie sobie w „życiowych" sytuacjach. Wykształcenie zdolności właściwego reagowania w typowych sytuacjach społecznych.
Czas trwania: 24 h (spotkania 2 x w tygodniu, przez 2 miesiące).

 

 

Angielski dla każdego

Praktyczny angielski w negocjacjach handlowych

Charakterystyka kursu:

 

1. Prezentacje - profesjonalna prezentacja firmy, oferty handlowej, ofert specjalnych, możliwości współpracy handlowej itp.

 

2. Negocjacje - cechą charakterystyczną tego modułu jest nauka praktycznego wykorzystania terminologii stosowanej w negocjacjach. Elementy językowe specjalistycznej komunikacji w języku angielskim powiązane są z treningiem zachowań w sytuacjach negocjacyjnych. Kurs obejmie zagadnienia dotyczące negocjacji w różnych obszarach (cenowe, negocjacje terminów itp.). Nasz kurs uwzględnia, jako jedną z najważniejszych cech relacji w biznesie, aspekty kulturowe języka!

Zajęcia odbywają się w formie interaktywnych warsztatów i ćwiczeń z zastosowaniem autorskich materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika. Standardowy kurs trwa 2 miesiące, zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu po 1,5 godziny.

Szczegółowy harmonogram przedstawiamy po konsultacjach z Zamawiającym, które prowadzi trener-lektor.

 

Grupa docelowa:

1. Menedżerowie średniego i niższego szczebla kierowniczego w działach handlowych firm.

2. Pracownicy działów handlowych, marketingu i sprzedaży i podobnych, w polskich oddziałach firm zagranicznych.

3. Pracownicy działów handlowych, marketingu i sprzedaży itp. w firmach, które (niezależnie od formy własności) obsługują inne niż polski rynki.

4. Pracownicy różnych specjalności uczestniczący z racji wykonywania obowiązków zawodowych w spotkaniach o charakterze prezentacyjnym lub negocjacyjnym.

5. Specjaliści ds. sprzedaży.

6. Specjaliści ds. zamówień.

7. Specjaliści ds. reklamacji.

 

Trener:

Kurs prowadzi doświadczony trener (m.in.: kierunkowe wykształcenie, certyfikaty, praktyka zagraniczna, 9 lat pracy w zagranicznej firmie o profilu handlowo-usługowym, wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu prezentacji i szkoleń i in.).

Uczestnicy otrzymują autorskie materiały dydaktyczne, wspomagające ćwiczenia.

 

 

Praktyczny angielski w negocjacjach handlowych

Angielski w rozmowach kwalifikacyjnych - NOWOŚĆ

Cel kursu: celem szkolenia jest przygotowanie osoby ubiegającej się o pracę w firmie zagranicznej do odbycia udanej i skutecznej rozmowy kwalifikacyjnej, zgodnej z zasadami obowiązującymi na tego typu spotkaniach i zwyczajami obowiązującymi w krajach anglosaskich.

 

Charakterystyka kursu:

Kurs to trening złożony z:

a) części informacyjnej (wykład obejmujący niezbędne informacje dotyczące zasad obowiązujących na rozmowach kwalifikacyjnych),

b) ćwiczeń polegających na symulacji rozmowy kwalifikacyjnej w różnych warunkach z różnymi pracodawcami (mała firma, duża firma korporacyjna itp.).

 

Czas trwania: 8 godzin – 2 razy w tygodniu po 2 godziny. Warsztaty prowadzone są w bardzo małych grupach.

Możliwość zajęć indywidualnych!

 

 

Angielski w rozmowach kwalifikacyjnych - NOWOŚĆ

 

Katarzyna Pawęska 
e-mail: katarzyna.paweska@cl-consulting.com.pl

tel. +48 71 324 68 40 w. 170
© 2024 CL Consulting & Logistyka Sp. z o.o.
  Designed by IRIDA