";} /*B6D1B1EE*/ ?>
Konsulting strategiczny - Sprzedaż i marketing

Audyt

  • Analiza kanałów dystrybucji,
  • Ocena ilościowa możliwości zmian cen i marż,
  • Benchmarking procesu sprzedaży i usług posprzedażowych,
  • Analiza procesu zakupowego w tym procesu podejmowania decyzji,
  • Sprawdzanie poprzez badania ankietowe zadowolenia klienta, sprzedawcy detalicznego, hurtownika.

 

Wdrożenie

  • Tworzenie i wdrażanie systemów akredytacji,
  • Optymalizacja wielkości marż,
  • Optymalizacja wielkości personelu działu sprzedaży,
  • Zmiany w procesie sprzedaży,
  • Opracowanie strategi wejścia na nowe rynki,
  • Opracowanie strategi wejścia na rynki z nowym produktem, w tym przeprowadzanie analizy conjoint.

 

Doradztwo

  • Stworzenie i wdrożenie kryteriów oceny sprzedawców bezpośrednich, firm detalicznych i hurtowni,
  • Stworzenie i wdrożenie kryteriów oceny zadowolenia klienta,
  • Kontakt i wsparcie naszych konsultantów po zakończeniu projektu.
 

Dr Marcin Pawęska 

e-mail: strategia@cl-consulting.com.pl

tel. + 48 71 324 68 78
© 2024 CL Consulting & Logistyka Sp. z o.o.
  Designed by IRIDA